Nawigacja

Najnowszy użytkownik: dyrektor
Statystyka
Szlakiem Jana Pawła II

W środę 4 października 2017 r. wraz z uczniami i nauczycielami kolneńskiego gimnazjum wyjechaliśmy na pięciodniową wycieczkę do Zakopanego. O 3.45 była zbiórka, a wyjazd o 4.00. Około godz. 8.00 zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej. W czasie drogi do Częstochowy uciekł nam płyn chłodniczy. Mieliśmy kilka postojów, aby go uzupełnić. W końcu dostaliśmy nowy autokar. Dojechaliśmy na Jasną Górę z godzinnym spóźnieniem. Przegapiliśmy przez nie mszę świętą. Zwiedziliśmy Jasną Górę i wyruszyliśmy w dalszą drogę do Kalwarii Zebrzydowskiej. Zwiedziliśmy ją i zjedliśmy tam obiad. Po nim rozeszliśmy się do pokojów. Spędziliśmy tam wolny czas. O 21.00 odmówiliśmy różaniec i poszliśmy spać.

Następnego dnia wstaliśmy o 7.00 (tak jak każdego dnia), posłaliśmy łóżka i zjedliśmy śniadanie. Następnie przeszliśmy do autokaru i wyruszyliśmy do Zakopanego. Po drodze zajechaliśmy do Wadowic i zwiedziliśmy je. Odwiedziliśmy Kościół Ofiarowania NMP i sąsiadujący z nim Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II. Wstąpiliśmy też na kremówki papieskie. Wróciliśmy do autokaru i dokończyliśmy drogę do Zakopanego. Widoki były piękne! W końcu dojechaliśmy do naszego miejsca zakwaterowania, czyli Domu Wypoczynkowo - Rekolekcyjnego Sióstr od Aniołów. Zostaliśmy tam do końca naszego pobytu w Zakopanem. Następnie zjedliśmy obiad i wyszliśmy na Krupówki. Potem powróciliśmy do ośrodka na kolację.

W piątek po śniadaniu wraz z przewodnikiem wyruszyliśmy na szlak wiodący przez Tatrzański Park Narodowy i Dolinę Strążyską. Minęliśmy zakopiańskie skocznie. Poczekaliśmy 10 min na autokar i pojechaliśmy do ośrodka. Wszyscy byli wycieńczeni. Zjedliśmy posilający obiad i odwiedziliśmy Krupówki.

Po sobotnim śniadaniu znowu spotkaliśmy się z przewodnikiem. Tego dnia odwiedziliśmy Muzeum Tatrzańskie i wjechaliśmy wyciągiem na Gubałówkę. Zaszliśmy tam do kaplicy i podziwialiśmy piękne widoki. Po zjeździe ostatni już raz poszliśmy na Krupówki. Wróciliśmy do Sióstr, spakowaliśmy się, zjedliśmy obiad i poszliśmy spać około 22.00.

W niedzielę rano zjedliśmy śniadanie, dopakowaliśmy się  i wyruszyliśmy w drogę powrotną do Kolna. Z powodu ponownego zepsucia się autokaru wracaliśmy nowym. Teraz nie gonił nas czas i mogliśmy zrobić więcej postojów. Wróciliśmy do Kolna około godziny 22.00.

Wszystkim się podobało. J

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

10-02-2018 20:59
Uwaga! Zmiana planu od 12.02.2018 r.

31-01-2018 22:50
Zmiana planu od 5.02.2018 r.